Het is bijna zover! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tineke en Anne - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tineke en Anne - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Anne

08 November 2014 | Nederland, Groningen

Lieve allemaal,

Het is bijna zover! Aanstaande vrijdag vliegen we naar Dar Es Salaam in Tanzania! We zijn de afgelopen weken al druk bezig geweest met de voorbereidingen. De stage is geregeld, het plan van aanpak is goed gekeurd, de safari is geboekt, vaccinaties zijn gehaald, hotels zijn geboekt, backpacks weer uit de kast gehaald en de taxichauffeur staat voor ons klaar als we aankomen!

We beginnen met vier weken stage in het Sint Kizito Hospital in Mikumi. (Kijk op www.vriendenvanmikumi.nl voor meer informatie over de organisatie die onze stage heeft geregeld/ info over het ziekenhuis). Tijdens deze stage gaan we een klein onderzoek doen naar de voedingsgewoonten van de zwangeren. Verder gaan we veel tijd besteden op de verloskamers in het ziekenhuis.
Na de stage gaan we nog vier dagen op safari (slapen op een camping tussen de dieren) en naar Zanzibar, uitrusten op het strand!

Op deze blog zullen jullie de komende weken onze verhalen kunnen volgen (als het internet goed mee werkt daar).

We hebben er onwijs veel zin in!!

Tot snel!

Liefs,
Tineke en Anne

• 09 November 2014 - 03:49

José N Den Akker:

Ha Tineke,

Wat spannend allemaal. Gerard en ik wensen jou en je vriendin heel veel plezier daar, geniet ervan.
    Hartelijke groet van Gerard en José